Nederlands Film Festival
Een toonaangevend en prestigieus event in de Nederlandse filmindustrie. Anders dan sport, maar in de kern volledig hetzelfde. Niet de sport én de sporter centraal, máár het witte doek én de filmheld. Een prachtig podium, met veel aandacht vanuit de media en hoog niveau hospitality. Kortom een platform waar bedrijven en ondernemingen zich optima forma kunnen profileren.

RIVAALST

adviseert en fungeert als klankbord voor de organisatie van NFF op het gebied van sponsor- & marketingproposities. Daarnaast supporting in sponsorshipwerving in het hogere segment, de herstructuring en het ontwikkelen van de sponsorships en diverse activatieprogramma's.

Impressie Nederlands Film Festival: promotrailer
eb-Rally Dakar Team #wemakeitwork
Voor het eb-Rallyteam verzorgt RIVAALST samen met BlomVision  het sponsorship management bij de deelname van het team aan Dakar 2016. Daarnaast ontwikkelde RIVAALST samen met GR8 Industries het nieuwe campagnelogo, het campagnethema 'We Make It Work' en het gehele concept van het eb-Rallyteam rondom dit thema, waaronder de campbase, de team wear, etc. Daarnaast ontwikkelden wij de sponsorship packages, de sponsorbrochure en zijn wij mede verantwoordelijk voor het accountmanagement en de acquisitie van nieuwe partners, inclusief de uitvoering van deze sponsorships.

Check de promofilm van het eb-Rallyteam Dakar 2016: We Make It Work-trailer       
Schouten Global/Team Brunel in the Volvo Ocean Race
Bij één van de meest prestigieuze sportevents ter wereld, de Volvo Ocean Race, was Schouten Global in de recente  editie 2014-2015 als official sponsor verbonden aan Team Brunel, de Nederlandse deelnemer aan deze zeilrace ‘around the world’.

RIVAALST

is trots om Schouten Global als lid van de projectgroep te mogen adviseren en te begeleiden bij deze unieke sponsorpropositie, waarbij

RIVAALST

o.a. verantwoordelijk was voor de storyline en brandpropositie (EMPOWER!) van de uiteindelijke campagne. Daarnaast ondersteunen wij Schouten Global bij de marketing, communication & press activiteiten van de campagne, alsmede bij de ontwikkeling en organisatie van de diverse hospitalityconcepten, zowel bij de side events als de zogenaamde stop-overs. Momenteel loopt de postcampagne met de ontwikkeling en lancering van de documentaire 'When The Boys Became Men'. Voor Schouten Global zijn ‘Leadership’ en ‘Teamship’ de belangrijkste pijlers van hun partnership met Team Brunel. 

SchoutenOceanRace.Com (official website)
Official Trailer campagne Schouten Global / Team Brunel: promotrailer
Filmtrailer 'When The Boys Became Men': filmtrailer

De campagne van Schouten Global is genomineerd voor de SponsorRing 2015 in de categorie 'sport'.
WOONING / ZESDAAGSE ROTTERDAM
RIVAALST begeleidt en adviseert WOONING bij het sponsorship van de Rotterdamse Zesdaagse 2017. WOONING is als naamgevend partner de belangrijkste partner van dit wielerevenement. Net als bij de vorige editie zal het duo Dennie De Ketele en Moreno De Pauw wederom Team WOONING vormen. 

De werkzaamheden van RIVAALST betreft o.a. de begeleiding van WOONING bij de contractonderhandeling en het ontwikkelen van het volledige sponsoractivatieprogramma van WOONING bij dit Rotterdamse event, inclusief de koppeling van de retail en instore campagne van WOONING voorafgaand én tijdens de Rotterdamse Zesdaagse.     
Sparta Rotterdam / realisatie Jupiler Lounge

RIVAALST

verzorgde het projectmanagement bij de volledige metamorfose van de Sponsorlounge van Sparta Rotterdam naar een sprankelende vernieuwde Jupiler Lounge. Vanaf de tekentafel, het totaalconcept, de uitstraling tot en met het uiteindelijke eindresultaat was

RIVAALST

eindverantwoordelijk voor de totaalrealisatie en het accountmanagement, daar het project kostenneutraal voor Sparta Rotterdam opgeleverd diende te worden. Met het eindresultaat van de Jupiler Lounge, Detron Lounge en Het Wapen van Sparta is Sparta Rotterdam toonaangevend en onderscheidend op het gebied van voetbalhospitality.

De Jupiler Lounge (Het Kasteel van Sparta) is genomineerd als evenementenlocatie van het jaar 2015: Meeting Awards     
RMC/RTC - campagne Veilig Thuis
Voor de RTC ontwikkelde RIVAALST - in lijn van de Sparta-huisstijl - een creatieve activatiecampagne: 'Veilig Thuis Op z'n Spartaans'. Met als achterliggende boodschap: 'glaasje op laat je rijden'. Met diverse herkenbare visuals, waaronder op inhouse tv, LED-boarding, raamstickers en tafelstandaards in de Jupiler Lounge en de diverse overige sponsorontvangstruimtes, is de RTC op een herkenbare en creatieve wijze herkenbaar en aanwezig in het Sparta Stadion.

De campagne zal nog verder uitgerold worden met een taxi-tablet in de Jupiler Lounge en overige creatieve communicaties. 
Achilles'29 / advies & consultancy

RIVAALST 

verzorgt mede het commerciële management van Achilles'29 bij de verdere ontwikkeling en introductie als amateurclub naar een volwaardig en structureel betaald voetbalorganisatie. Advies op het gebied van sponsorships (nieuwe concepten, inhoud en ontwikkeling), sponsorcontracten, KNVB-dossiers, accountmanagement, corporate communicaties én marketingconcepten voor de zakelijke markt.

Daarnaast adviseert

RIVAALST

de directie en de RvC tevens op het gebied van  accommodatie-ontwikkeling en het daaraan gekoppelde Masterplan Achilles'29 2020.     
Schouten & Nelissen/Digital United - case FC Den Bosch
Schouten & Nelissen  en Digital United zijn als learning & development partner verbonden aan FC Den Bosch.

RIVAALST

verzorgt het projectmanagement van AtotZ van de volledige activatie van het partnership voor beide partijen, waaronder de ontwikkeling van de storyline, het artwork, de uitrol van de venue en diverse communicaties, de interne en externe communicatie tot aan de volledige voortgang van het activatieprogramma.

Het sponsorship is m.n. gericht op de content en de ontwikkeling van de organisatie van FC Den Bosch middels coaching van directie, staf en spelersselectie (Schouten & Nelissen) én de support op online en social media (Digital United). 
SCOREMASTER
Met de ScoreMaster App kunnen de echte voetbalkenners wekelijks niet alleen de uitslagen voorspellen van wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie, maar ook van de buitenlandse competities. Een unieke sterk groeiende voetbal voorspel app, waarmee de vele deelnemers punten kunnen sparen en daardoor uiteindelijk voordeel behalen voor hun eigen (amateur)voetbalclub, bijvoorbeeld 'voetballen voor je club'.

RIVAALST begeleidt en adviseert ScoreMaster bij de activatie op de Nederlandse markt.      
St. Maarten Heineken Regatta 2017
RIVAALST adviseert en begeleidt de organisatie van de Heineken Regatta op St. Maarten bij de commerciële exploitatie van dit toonaangevende jaarlijks terugkerend zeilevent. Van het ontwikkelen van nieuwe sponsorships, de acquisitie, alsmede de implementatie bij de eerstvolgende editie in 2017.

Ten behoeve van de marktbewerking van 'World's Largest Regatta' ontwikkelde RIVAALST de speciale sponsorbrochure voor potentiële Presenting Partners, inclusief de 'Serious Fun Box' waarmee nadrukkelijk de aandacht wordt getrokken voor het event.

     
New Heroes Basketball
RIVAALST Sportmarketing was verantwoordelijk voor de koppeling van NewHeroes.Com als hoofdsponsor van Topbasketball Den Bosch. Namens NewHeroes.Com verzorgden wij de contractonderhandelingen, de definitieve invulling van alle zogenaamde rights & benefits én coördineerden wij de volledig uitrol en invulling van het sponsorpakket als nieuwe hoofdsponsor. 

Voorts verlenen wij strategisch advies en ondersteunen wij NewHeroes.Com bij de ontwikkeling én uitvoering van het volledige sponsoractivatieprogramma gedurende de looptijd van de overeenkomst. Van concept tot uiteindelijke de definitieve uitvoering.      
VKV City Racing 2014
Voor de editie van VKV City Racing Rotterdam 2014 begeleidde en adviseerde

RIVAALST

, samen met GR8 Industries, de VKV Groep bij de uitvoering van het sponsorship van de VKV Groep als naamgever en hoofdpartner van City Racing Rotterdam, inclusief de ontwikkeling en activatie van de campagne 'FEEL LIKE A RACER'. Naast het adviseren op strategisch niveau en het inhoudelijk ontwikkelen van het totaalconcept, zijn

RIVAALST

en GR8 Industries tevens mede verantwoordelijk voor de ontwikkeling ven de uitvoering van diverse (sponsor)activatieprogramma's.
Daarnaast verzorgden wij alle design- en productiewerkzaamheden voor de VKV Groep in relatie tot VKV City Racing Rotterdam.
Zorg en Zekerheid
RIVAALST Sportmarketing begeleidt Zorg en Zekerheid als hoofdsponsor van ZZ Leiden Basketball. Namens Zorg en Zekerheid verzorgen wij de contractonderhandelingen van de hernieuwde hoofdsponsorovereenkomst, de definitieve invulling van alle zogenaamde rights & benefits, de ontwikkelingen van de nieuwe activatiestrategie voor de komende jaren, alsmede de uitrol en coördinatie van het sponsorship.  
 
“The more difficult the victory, the greater the happiness in winning.”