Wie is Rik van Aalst?
Oprichter en drijvende kracht achter

RIVAALST

is Rik van Aalst. Hij is al ruim 15 jaar actief binnen de sport en sportmarketing en beschikt daardoor over een rijke ervaring. Na zijn opstart in Engeland bij Leicester City FC werkzaam geweest in commerciële management en directiefuncties in het betaald voetbal bij o.a. FC Den Bosch, Willem II en Sparta Rotterdam én in de sportmarketing & media bij onder meer Z-Press Sport & Media en Sports Exposure (House of Sports). Bij Sports Exposure was hij o.a. medegrondlegger en initiator van het partnership van ARAG Rechtsbijstand met de KNVB Scheidsrechters, een sponsorcase, welke in 2013 werd bekroond met de SponsorRing in de categorie 'sport'.

Zijn drive, energie en inspiratie is het om merken samen te brengen. Met energie en inspiratie wil

RIVAALST

succesvolle koppelingen maken tussen sport en bedrijfsleven.

RIVAALST

wil bruggen slaan met verrassende, creatieve en succesvolle concepten en campagnes. Bij zowel de uitvoering als de advisering staat samenwerking voorop, altijd gebaseerd op klantgerichtheid en persoonlijk contact met de opdrachtgevers.
 
“The more difficult the victory, the greater the happiness in winning.”